Cântăreaţa şi actriţa Jennifer Lopez este un „brand” mult mai profitabil după despărţirea de Marc Anthony, remarcă specialiştii din showbiz, la doar câteva luni de la unul dintre cele mai mediatizate divorţuri din lumea mondenă. Experţii care au comentat pentru revista Life & Style spun că Lopez este, în prezent, o vedetă mult mai atractivă pentru showbiz decât în perioada căsniciei. „Practic, cariera ei a renăscut, iar asta se cunoaşte şi în cifrele contractelor încheiate în ultima vreme”, au subliniat specialiştii. Cele mai recente onorarii ale artistei în vârstă de 42 de ani confirmă acest lucru. Astfel, pentru colaborarea la noul sezon al emisiunii „American Idol”, Lopez va primi 20 de milioane de dolari, în timp ce rolurile din următoarele filme pentru care a fost solicitată îi vor aduce 30 de milioane. Alte contracte semnate în ultimele luni îi vor aduce încă 10 milioane de dolari. Presa internaţională reaminteşte şi că, la doar câteva zile după anunţarea despărţirii de Anthony, Lopez a fost plătită cu un milion de dolari pentru a cânta la o nuntă din Ucraina. Jennifer Lopez şi Marc Anthony s-au despărţit în iulie, după o căsnicie de şapte ani.