hapurneaCare este diferența dintre un jurnalist și un blogger? Cam asta ar fi dilema consumatorului de presă online. Avem un exemplu elocvent, în persoana lui Hapurnea Ioan Dorian. Cu indulgență, l-am putea cataloga un fel de blogger-sfertodoct! Urmărind materialele publicate, am remarcat că, foarte multe sunt laudatio sau teorii bazate exclusiv pe sofisme. Ca să înţelegeţi de ce vorbim despre sfertodoct, reproducem definiţia semidoctului: prostu’ ştie că-i prost şi stă în banca lui; doctul, pe măsură ce află, îşi dă seama cât de puţin ştie; semidoctu-i cel mai periculos: el consideră că le ştie pe toate! De fapt, din câte am aflat şi conform paginii sale de facebook, auto-proclamatul jurnalist, ar avea doar 12 clase, oricum, mai multe ca trenu’. În condiţile de mai sus, nu s-ar putea vorbi decât despre sfertodoct, ceea ce nu-l prea califică pentru profesia de jurnalist deși, domnia sa, consideră că studiile liceale sunt suficiente pentru a fi un „cavaler al peniţei”. Cei din mediul universitar, spun că sunt prea puține clase! Totuşi, Hapurnea Ioan Dorian, scrie la două așa zise ziare online: constanța.ro și constanța.info. Vorba’ceea, hârtia şi (mai nou) internetul, suportă orice. Asta, nu pentru că un site nu i-ar ajunge pentru a se exprima dar, de constanța.ro se pare că nu-i prea sigur. Site-ul care l-a „consacrat”, constanța.ro, nu-i al lui. Domeniul este deținut de un amic al său, care este plecat din țară, iar lui Hapurnea Ioan Dorian i-a fost teamă că, partenerul său îi ia „cheile” domeniului constanța.ro și nu va mai putea posta. Așa că, a făcut constanța.info, ca să aibă viitor, căci talent…Dumnezeu cu mila… Dacă parcurgi conținutul celor două site-uri, îți dai seama că, de fapt, Hapurnea Ioan Dorian – conform teoriei lui Traian Băsescu – este genul de „tonomat” în care bagi banul, apoi propriile ideei…. și iese atacul la persoană! Cam ăsta este „softul” după care pare că funcționează blogger-ul Hapurnea Ioan Dorian (ce stranie coincidenţă cu acronimul din IT, Human Interface Device = HID). Ce altă concluzie se poate trage, când vezi că, cele două site-uri, sunt pline de reclame din bani publici? De exemplu, HID a făcut reclamă (pe toată perioada stării de urgență) Delfinariului din Constanța, instituție din subordinea lui Decebal Făgădău! Toţi ştim că, pe atunci, nu puteai ieși din casă decât cu declarație pe propria răspundere şi ….cine naiba mai dădea spectacole când adunările erau interzise? Cum și astăzi, Delfinariul este închis, ne întrebăm: de ce, primarul Făgădău, irosește banii nostri pe o astfel de reclamă, pe două site-uri obscure ale unui blogger cu 12 clase?! Să fie vorba despre faptul că, HID trebuie să „justifice” sau „să facă frumos” când trebuie să scrie despre primarul Decebal Făgădău şi vice-primarul Dumitru Babu, cei fără a căror aprobare, aceste contracte de publicitate  nu s-ar mai putea derula în beneficiul HID &Co?

Serviciul Public de Impozite și Taxe susține financiar site-urile lui  HID

Plătești taxe la SPIT? Banii tăi se duc și în propaganda lui Făgădău!

Felicitări! Esti un bun cetățean! Află că, mii de euro din banii tăi, se duc direct în conturile lui „HID&Co” „jurnalistul” sfertodoct, care-l pupă…. pe Făgădău și-i „scuipă cu spume” pe toți opozanții lui. Este atât de ridicolă situația încât, ar fi de râs, dacă nu ar fi de plâns. SPIT îi plătește, recurent lui Hapurnea Ioan Dorian & Co, prin achiziție directă, mii de euro pentru servicii de publicitate. Cu ceva luni în urmă, i-au intrat în cont 2240 de euro (din taxele platite de tine). Imediat, după confirmarea plății, „tonomatul” a-nceput să cânte. Rând pe rând, toți cei care ar putea să-i amenințe poziția lui Decebal Făgădău, au fost înfierați cu mânie proletară: sunt incompetenți, sunt răi, nu sunt pregătiți, sunt marionete, etc. Unul singur…este drept și curat la trup și suflet. Cine? Ați ghicit, primarul Decebal Făgădău!seap hapurnea

Pe lângă miile de euro încasate, direct din impozitele și taxele plătite de constănțeni, Hapurnea a mai facut alte câteva mii de euro din bugetele publice.

Nu ne credeți? Intrați pe SEAP și verificați Dorian Punctro Press. Veți descoperi multe achiziții directe, de mii de euro, pentru servicii de publicitate. În afară de SPIT, pe site-urile lui HID, mai există reclamă și pentru City BUS (compania transportului local în comun). Nici compania de salubritate Polaris, nu lipsește de pe site-ul Constanța.ro. Cireașa de pe tort, este RAEDPP, regie aflata în subordinea Primăriei Constanța care – evident – nu lipsește nici ea din portofoliul de clienți ai lui HID&Co. Păi, Curtea de Conturi unde este? HID, s-ar putea să fie obligat să dea banii înapoi. În cazuri similare, au păţit-o alţi „colegi de-ai săi de breaslă”.

HID-ul lui Făgădău, pe lângă Delfinariu, face reclamă și Acvariului din Constanța. Noroc că nu este citit acest specimen, propagandist PSD-ist, căci altfel, venea lumea la Delfinariu. De la Complexul Muzeal și Științe ale Naturii, HID&Co a câștigat 2500 de euro pentru servicii de publicitate, al căror scop pare să conţină şi motivaţii ascunse.

Grosso modo, din 10 articole “de presă” publicate de HID, opt sunt atacuri la persoană  și două sunt laudatio stăpânilor de partid. Rușinos!

Să-i dea Dumnezeu sănătate lui Hapurnea Ioan Dorian, căci trăiește bine din banii noștri/bani publici! Greşim dacă am concluziona că, primarul Decebal Făgădău, e mână largă atunci când nu dă de la el?

Cristian GEORGESCU