Cântăreaţa americană Madonna va lansa, în colaborare cu Aldo Group, o linie de pantofi personalizată, intitulată „Truth or Dare”. În ultimii ani, Madonna s-a implicat tot mai mult în industria modei, lansând linia vestimentară „Material Girl”, realizată în colaborare cu fiica ei Lourdes, şi colecţia de parfumuri „Truth or Dare”, comercializată prin reţeaua de magazine Macy’s. Brandul de modă creat de Madonna va include, în viitorul apropiat, şi alte linii de articole vestimentare, accesorii şi produse cosmetice. Linia de pantofi personalizaţi creaţi de Madonna va include peste 60 de modele, create în colaborare cu Aldo Group, iar preţurile vor fi cuprinse între 89 de dolari şi 349 de dolari. Stilista personală a vedetei, Arianne Philips, va fi consultat de creaţie. Arianne Philips a fost nominalizată în acest an la premiul Oscar, pentru costumele din filmul regizat de Madonna „W.E.”. Artista americană se alătură astfel altor vedete, precum Halle Berry, Natalie Portman, Cheryl Cole, Jay-Z, Maria Sharapova, Fergie, Jessica Simpson şi Rachel Bilson, care au lansat deja linii personalizate de pantofi. Descrisă de numeroase ori drept „una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor”, numită şi „Queen of Pop (Regina Pop-ului)”, Madonna este şi cea mai bine vândută cântăreaţă a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie 2008, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame. Pe 26 august 2009, Madonna a concertat la Bucureşti, în cadrul turneului „Sticky & Sweet”.